Korpa
0,00 RSD
Najčešća pitanja

DA LI MOGU DA PLATIM PROIZVODE U CEMARKET-U PLATNIM / KREDITNIM KARTICAMA I KOJIM?

Na prodavnici CeMarket je moguće plaćati karticama Visa, Dina, Master Card i Maestro. Kartice izdate od strane domaćih i stranih banaka za fizička lica i pravna lica.

CeMarket nudi mogućnost svih alternativnih mogućnosti plaćanja proizvoda:

– STANDARDNO PLAĆANJE PREKO UPLATNICE ILI INTERNET BANKARSTVA
– VIRTUELNA VALUTA
– PLATNIM KARTICAMA

DA LI JE DOSTAVA UKLJUČENA U CENU?

Minimalna porudžbina je 5.000,00 RSD. Za narudžbe od 5.000 do 7.990 RSD, dostava se naplaćuje 300 RSD. Za sve narudžbe preko 7.990 RSD, dostava je besplatna.

DA LI JE ISTAKNUTA CENA NA SAJTU UKUPNA CENA KOJU PLAĆAM?

Da, istaknuta cena je ukupna cena koju plaćate za proizvod, bez sakrivenih troškova.

KAKO SE OBRAČUNAVAJU PROIZVODI NA MERU, KOMAD ILI VAKUMIRANI KOD KOJIH VARIRA TEŽINA TJ. NIJE STANDARDNA KILAŽA?

Svi proizvodi kod kojih uvek varira kilaža (na meru, komadni ili iz programa ribe i mesa) ukoliko merenje dozvoljava kilažom ćemo ići u vašu korist, tj. dobijaćete više. Kod komadnih proizvoda kao što je npr. slanina koja varira u nekim slučajevima od 250gr do 300gr, primenićemo cenu koja je prikazana na sajtu bez obzira na kilažu. Svaka narudžba koja bude sa ovakvim proizvodima, kupac će dobijate nagrade vaučere kako bi eventualno kompenzovao razliku u ceni i težini, a s tim ubrzali bi proces obrade narudžbe i dostave. Trudićemo se da budete uvek u prednosti i nadamo se da razumete.

DOBIO SAM RAČUN BEZ PDV-A, ZAŠTO NIJE URAČUNAT PDV?

Crypto Solutions (PLUS) d.o.o. Begrad-Savski venac nije u sistemu PDV te ga kao takvog ne obračunava i ne iskazuje prilikom izdavanja računa kupcima.

DA LI MORAM DA SE REGISTRUJEM PRE NEGO NARUČIM PROIZVODE?

Ne, možete slobodno dodavati proizvode u košaricu i pratite upustvo za naručivanje. Prilikom zadnjeg koraka pre plaćanja popunite polja koja zahtevaju informacije za isporuku proizvoda.

DA LI MOGU ONLINE DA KUPIM PROIZVODE PREKO SVOG RAČUNA U BANCI?

Ukoliko želite da platite preko svog računa direktno sa svog računara koristeći opciju e-banking svoje banke onda treba da za način plaćanja odaberete Direktna bankovna transakcija, unesete podatke u Vaš sistem i platite. Ukoliko želite da lično platite u banci, a opet sa Vašeg tekućeg računa, onda opet odaberete način plaćanja Direktna bankovna transakcija, odštampate ili prepišete podatke, ponesete ih sa sobom i uplatite lično u banci nalogom za prenos sa Vašeg tekućeg računa.

DA LI MOGU PLATIM PROIZVODE POUZEĆEM?

Ne, trenutno nije moguće plaćati pouzećem.

Kupio sam 2kg paradajza i 4 kilograma luka. Dobio sam 2,1kg paradajza i 4,2 kg luka, da li ćete naplatiti više račun?

Ne, sva roba na meru koja se prethodno mora izvagati pre isporuke, trudićemo se da Vam isporučimo tačno ili nešto više od naručene količine i pri tome ne morate da brinete za račun jer nećemo Vas zadužiti više bez obzira na način plaćanja.

ŽIVIM U INOSTRANSTVU I ŽELIM DA KUPIM PROIZVOD KOD VAS, DA LI MOŽETE DA MI DOSTAVITE NA ADRESU U SRBIJI?

Da, sve što je potrebno da odaberete odgovarajući način plaćanja za Vas i mi ćemo dostaviti proizvod na željenu adresu na teritoriji Srbije. Kupci na našem sajtu mogu biti iz celog sveta, dostava je ipak ograničena na teritoriju Srbije.

ŽIVIM U INOSTRANSTVU, POSETIĆU SRBIJU U NAREDNIH 10 DANA, DA LI MOGU DA KUPIM PROIZVOD I NAKNADNO OBAVESTIM O MESTU I ADRESU GDE ĆU BITI SMEŠTEN (HOTEL)?

Da, možemo to da učinimo za Vas. Kupovinom proizvoda obavezno ostavite napomenu da će mesto i vreme naknadno biti određeno barem 4 dana unapred. Obavezno u svom profilu ostavite tačan broj mobilnog telefona radi kontakta.

KUPOVINU OBAVLJAM ZA SOPSTVENU FIRMU. DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?

Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju Plaćanje preko računa, popunite nalog za prenos i izvršite prenos sredstava.

DA LI MOGU DA PROMENIM E-MAIL ADRESU U SVOM NALOGU?

E-mail adresu možete promeniti nakon logovanja na sajt u opciji “Moj nalog”.

DA LI MOGU DA OTKAŽEM PORUDŽBINU UKOLIKO SAM GREŠKOM NARUČIO PROIZVOD?

Porudžbinu je moguće otkazati u prva 2 sata od momenta narudžbe. Moguće je i kasnije u zavisnosti na koji način plaćate, kada su u pitanju kriptovalute kao način plaćanja, kupac kao povraćaj sredstava dobija dinare na račun. Svaki artikal koji je greškom naručen, a već je isporučen, kupac je dužan da izvrši povraćaj u dogovoru sa Cemarketom-om na tačnu navedenu adresu. Trošak povraćaja snosi kupac.

DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA U INOSTRANSTVO?

Ne, trenutno ne isporučujemo robu u inostranstvo

KAKO DA ZNAM DA SAM SIGURNO OBAVIO PORUČIVANJE?

Kada kliknete na dugme „Pošalji narudžbinu“ na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša porudžbina je uspešno kompletirana“ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa svim proizvodima koje ste poručili. Ukoliko ne dobijete e-mail u sandučić, obavezno proverite vaš SPAM ili JUNK folder.

ZABORAVIO SAM LOZINKU ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?

Sve što je potrebno je da prvo upišete Vaš Username i kliknete na link „Zaboravili ste lozinku?“. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete Vašu e-mail aderesu koju ste nam prosledili pri registraciji. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moći ćete nesmetano da koristite naše usluge.

ZABORAVIO SAM USERNAME ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?

Ukoliko ste zaboravili svoj username, kontaktirajte nas putem e-maila, predočite problem i zahtev da Vam pošaljemo korisničko ime sa kojim ste se registrovali na našem sajtu. Ovom prilikom potrebno je da nam dostavite što više ličnih podataka (ime, prezime, e-mail adresu, jmbg i sl.) kako bismo Vas lakše pronašli u bazi i bili sigurni u jedinstvenost podataka.

UNEO SAM POGREŠAN PODATAK O SEBI I TEK KASNIJE UVIDEO GREŠKU. KAKO MOGU TO DA ISPRAVIM?

Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ”Moj Nalog”. Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.

Ne vidim sadržaj mail-a za registraciju?

Ako ste primili mail za potvrdu registracije, ali ne vidite sadržaj (aktivacioni link i slike), u postavkama e-mail pretraživača (Gmail, Outlook…) pogledajte da li je deaktiviran prikaz HTML slika. Za prikaz čitavog sadržaja mail-a potrebno je aktivirati prikaz HTML slika.

Kako prevozite zamrznute i ohlađene artikle?

Dostavna vozila online prodavnice garantuju izvrsne zahteve prevoza robe jer sadrže najsavremenije rashladne komore, kako bi naručeni artikli stigli u istom stanju i uslovima u kojima se drže unutar prodavnice, a naši dostavljači će vam naručene proizvode dostaviti direktno u vaš dom.

Što ako nisam kod kuće za vreme dostave?

Kad dostavljač dođe do vaše adrese i ako se niko ne javlja na kućnim vratima, dostavljač će vas nazvati na kontakt telefon kako bi proverio jeste li kod kuće. Ako se ne javljate, dostavljač će nastaviti da razvozi ostatak dostava te se javiti opet po završetku razvoženja dostava za taj dan. Zbog gustog rasporeda naših dostavljača, molimo vas da budete obzirni prema njihovom rasporedu i najavite nam ukoliko niste u mogućnosti da primite porudžbinu prema ranijem odabiru termina.

Hoće li dostavljač doneti porudžbinu do mojih vrata?

Da, dostavljač će doneti porudžbinu do vaših vrata, odnosno direktno na kućnu adresu koju ste odabrali prilikom dostave.

Kako dostaviti proizvode na adresu koja nije moja kućna adresa?

Dovoljno je da upišete različitu dostavnu adresu od adrese plaćanja prilikom popunjavanja formulara.

Kako mogu uputiti reklamaciju?

Reklamaciju možete uputiti putem email-a – prodaja@cemarket.rs

Mogu li platiti na profakturu za svoju kompaniju?

Da.

Pokušao sam da platim kreditnom karticom, ali moje plaćanje ne prolazi. Šta mogu da uradim?

Proverite još jednom da li svi uneti podaci odgovaraju onima napisanim na kreditnoj kartici.

Ukoliko se ispisuje Odbijena kartica ili ukoliko uprkos svemu ne možete izvršiti plaćanje putem Interneta ljubazno vas molimo da kontaktirate vašu banku i nas na broj telefona.

Što ako dobijem pokvarenu/oštećenu robu?

Naručenu robu proveravamo pre pakovanja kako vam ne bismo uručili pokvarenu robu, a pošiljku pakujemo na način da se manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Molimo da prilikom preuzimanja odmah proverite pošiljku i odmah prijavite eventualna oštećenja u roku 24h od prijema.

Povredili smo Vaša autorska prava po vašem mišljenju?

Odmah nam prijavite slučaj koji smatrate kršenjem vaših autorskih prava i sadržaj će biti momentalno uklonjen nakon analize. Prijava!

 

 

 

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Uporedi