Korpa
0,00 RSD
Garancije i reklamacije

Garantni uslovi u elektronskoj (Internet) trgovini

Podsećamo da su u Srbiji na snazi zakoni koji se posebno odnose na elektronsku (Internet) trgovinu i koji pružaju potrošačima ista prava i isti nivo zaštite kao i prilikom tradicionalne kupovine (pravo na garanciju, povraćaj robe, reklamaciju, raskid ugovora i drugo).

Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u roku od 24 sata nas kontaktirate kako bi napravili elektronski zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte nas kako bi Vam poslali zamenu. Sva korenspodencija između prodavca i kupca se odvija elektronski preko službene email adrese.

Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa, ugovor o prodaji na daljinu ili bilo koji drugi dokaz o kupovini, kao i da preda namernice kako je dogovoreno u korenspodenciji.

U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.

Kada imam pravo na povraćaj robe?

Na povraćaj robe imate pravo u slučajevima ako je isporučena roba koja nije naručena, ako je isporučena roba kojoj je istekao rok trajanja i ako je isporučena roba koja ima grešku ili oštećenja.

W3Schools W3Schools W3Schools W3Schools W3Schools W3Schools W3Schools W3Schools W3Schools
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping