Garantni uslovi u elektronskoj (Internet) trgovini
Podsećamo da su u Srbiji na snazi zakoni koji se posebno odnose na elektronsku (Internet) trgovinu i koji pružaju potrošačima ista prava i isti nivo zaštite kao i prilikom tradicionalne kupovine (pravo na garanciju, povraćaj robe, reklamaciju, raskid ugovora i drugo).
Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u roku od 24 sata nas kontaktirate kako bi napravili elektronski zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte nas kako bi Vam poslali zamenu. Sva korenspodencija između prodavca i kupca se odvija elektronski preko službene email adrese.
Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa, ugovor o prodaji na daljinu ili bilo koji drugi dokaz o kupovini, kao i da preda namernice kako je dogovoreno u korenspodenciji.
U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.
Kada imam pravo na povraćaj robe?
Na povraćaj robe imate pravo u slučajevima ako je isporučena roba koja nije naručena, ako je isporučena roba kojoj je istekao rok trajanja i ako je isporučena roba koja ima grešku ili oštećenja.